רותם סלע רוקדים עם כוכבים : רכילות - עוד לוקאלי nrg -סול מייטס: ימית סול ודנה פרידר / רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה.

הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד . ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. משתתפי העונה הרביעית של התכנית המצליחה רוקדים עם כוכבים:

הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. אסי ורותם נוחתים ×'ליס×'ון ×'עק×'ות נטע ×'רזילי | TMI
אסי ורותם נוחתים ×'ליס×'ון ×'עק×'ות נטע ×'רזילי | TMI from images.maariv.co.il
אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005. הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד . סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול . רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה.

הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד .

משתתפי העונה הרביעית של התכנית המצליחה רוקדים עם כוכבים: הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. מירי דוידוביץ מעצב האופנה ירון מינקובסקי נבחר להלביש את העונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים'. רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה. אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005. סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול . הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד . הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). רותם סלע היא שחקנית, מנחת טלוויזיה, דוגמנית ופרזנטורית ישראלית, זוכת פרס האקדמיה.

אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. מירי דוידוביץ מעצב האופנה ירון מינקובסקי נבחר להלביש את העונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים'. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005.

הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד . ADD: Rotem Sela | רותם סלע
ADD: Rotem Sela | רותם סלע from www.add-ca.com
מירי דוידוביץ מעצב האופנה ירון מינקובסקי נבחר להלביש את העונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים'. ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005. הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול . אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד .

הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה.

ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול . הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד . משתתפי העונה הרביעית של התכנית המצליחה רוקדים עם כוכבים: אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? רותם סלע היא שחקנית, מנחת טלוויזיה, דוגמנית ופרזנטורית ישראלית, זוכת פרס האקדמיה. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005. רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה. הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). מירי דוידוביץ מעצב האופנה ירון מינקובסקי נבחר להלביש את העונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים'. רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים.

סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול . ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005.

רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. רכילות - עו×
רכילות - עו×" לוקאלי nrg -סול מייטס: ימית סול ו×"× ×" פרי×"ר from www.makorrishon.co.il
הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005. משתתפי העונה הרביעית של התכנית המצליחה רוקדים עם כוכבים: אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? רותם סלע היא שחקנית, מנחת טלוויזיה, דוגמנית ופרזנטורית ישראלית, זוכת פרס האקדמיה. רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה.

הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו).

רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה. הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). מירי דוידוביץ מעצב האופנה ירון מינקובסקי נבחר להלביש את העונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים'. הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. רותם סלע היא שחקנית, מנחת טלוויזיה, דוגמנית ופרזנטורית ישראלית, זוכת פרס האקדמיה. רותם סלע הלוהטת רותם סלע מדגמנת רוקדים עם כוכבים. משתתפי העונה הרביעית של התכנית המצליחה רוקדים עם כוכבים: הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד . רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005. אז מאיפה הלוקים הלוהטים של רותם סלע, נינט טייב ושירי מימון? ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול .

רותם סלע רוקדים עם כוכבים : רכילות - עו×" לוקאלי nrg -סול מייטס: ימית סול ו×"× ×" פרי×"ר / רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה.. הכוכב הבא לא מייצרת רק כוכבים בתחום המוזיקה אלא גם בתחום האופנה. ענת מגן שבו וזוגתה על הבמה רותם אבוהב. הייתה כתבת אצל גיא פינס, ככבה בסדרה אבודים באפריקה, בעונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים ואפילו הספיקה להפוך לעורכת דין ולהתחתן עם אריאל רוטר (קסטרו). רותם סלע הגיעה לחנות של לוצ'י כדי לעדכן את המלתחה. סיפרה סלע לכל מי שרק רצה לשמוע כי מאז תחילת החזרות לתוכנית רוקדים עם כוכבים, היא כבר הספיקה לסבול .

הדוגמנית השורדת ויקה פינקלשטיין, רותם סלע, אנה ארונוב, לוסי דובינצ'יק, גלית גיאת, נדב אבקסיס ועוד  רותם סלע. רותם סלע מתארחת בלימוזינה של גיל ריבה 2005.